20 kwietnia 2017 r. w Krakowie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2017, zostały rozdane nagrody Loyalty Awards 2016, wyróżniające najlepsze projekty lojalnościowe realizowane w roku 2016. Jest to jedyne na polskim rynku wyróżnienie przyznawane projektom lojalnościowym przez praktyków marketingu i zarządzania relacjami z klientami.

W tym roku Organizator Plebiscytu – firma Blue Business Media wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię Plebiscytu – firmą Kantar TNS i Kapitułą złożoną z praktyków zarządzania lojalnością, przygotował sześć kategorii, w których zgłaszane były nominacje i odbywało się głosowanie.

W kapitule Loyalty Awards 2016 zasiadali:

 

dr Tomasz Makaruk Prezes Zarządui360

Tomasz Burdziński Dyrektor StrategicznyOSKAR WEGNER – MARKETING RELACYJNY

Andrzej Łapeta ManagerFIRMA REKLAMOWA KUC

Marek Kosakowski Chief Executive OfficerH2H.tech

Grzegorz Ostrowski Client Service DirectorKANTAR TNS

Daria Rybińska Head of Category Insight TeamDUNNHUMBY

Dominik Zacharewicz Managing PartnerLOYALTY POINT

Plebiscyt realizowany był w dwóch etapach. W pierwszym uczestnicy wskazywali najlepsze według ich osobistej, fachowej oceny projekty lojalnościowe w 6 kategoriach. Do etapu drugiego kwalifikowały się po 3 programy w każdej kategorii, które uzyskały najwięcej wskazań oraz dodatkowo dwa projekty wskazane przez Kapitułę. Przed głosowaniem w drugim etapie nominowani przygotowali uzasadnienia i informacje o programie, które zostały załączone do formularza głosowania, za pomocą którego zostali wyłonieni zwycięzcy.

Podczas Gali Loyalty Awards 2016 prowadzonej przez Kamila Baleję – dziennikarza RMF FM, Katarzynę Klimkiewicz – Project Director Poland & CEE Customer Loyalty Summit z Blue Business Media oraz Grzegorza Ostrowskiego – Client Service Directora z firmy Kantar TNS (partnera merytorycznego Plebiscytu) nagrodzone zostały następujące działania lojalnościowe:

The Best Loyalty Programme Communication


IKEA FAMILY

Loyalty Innovation of the Year 2016


STATOIL EXTRA

Nagrodę odebrała Iwona Kiljan
Marketing Manager z Circle K Polska

The Best New Loyalty Activities of the Year 2016


MÓJ EMPIK

Nagrodę odebrała Mira Dobek
Dyrektor Marketingu Grupy Empik

The Best B2B Loyalty Scheme – on Reseller’s Market


PROGRAM ZIELONOMOCNI

Nagrodę odebrała Magdalena Żołek
Trade Marketing Manager z firmy Froneri

The Best Loyalty Activities in Services


PRICELESS SPECIALS MASTERCARD POLAND

Nagrodę odebrał Grzegorz Suszko
Dyrektor ds. CRM i Programów Partnerskich w MasterCard Europe

The Best Loyalty Activities in Retail


PROGRAM VITAY

Nagrodę odebrał Bartłomiej Murawski
p.o. Dyrektora Biuro Rozwoju Relacji z Klientami i Partnerami z PKN Orlen

Galę zakończył bankiet, w którym udział wzięli Uczestnicy Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2017.

Zobacz galerię zdjęć z Gali oraz bankietu


 

Biuro Kraków:
Blue Business Media Sp. z o.o.,
Kraków 31-031, ul. Berka Joselewicza 21c
tel: +48 12 350 54 06
Biuro Warszawa:
Blue Business Media Sp. z o.o. ,
Warszawa (01-222), ul. Prądzyńskiego 12/14

BĄDŹ NA BIEŻĄCO:

© 2018 Blue Business Media