20 kwietnia 2017 r. w Krakowie, podczas uroczystej Gali towarzyszącej Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2017, zostały rozdane nagrody Loyalty Awards 2016, wyróżniające najlepsze projekty lojalnościowe realizowane w roku 2016. Jest to jedyne na polskim rynku wyróżnienie przyznawane projektom lojalnościowym przez praktyków marketingu i zarządzania relacjami z klientami.

W tym roku Organizator Plebiscytu – firma Blue Business Media wraz z partnerem merytorycznym odpowiadającym za metodologię Plebiscytu – firmą Kantar TNS i Kapitułą złożoną z praktyków zarządzania lojalnością, przygotował sześć kategorii, w których zgłaszane były nominacje i odbywało się głosowanie.

W kapitule Loyalty Awards 2016 zasiadali:

dr Tomasz Makaruk
Prezes Zarządu

i360

Tomasz Burdziński
Dyrektor Strategiczny

OSKAR WEGNER – MARKETING RELACYJNY

Andrzej Łapeta
Manager

Firma Reklamowa KUC

Marek Kosakowski

Niezależny Ekspert

Grzegorz Ostrowski
Client Service Director

KANTAR TNS

Daria Rybińska
Head of Category Insight Team

DUNNHUMBY

Dominik Zacharewicz
Managing Partner

LOYALTY POINT

Plebiscyt realizowany był w dwóch etapach. W pierwszym uczestnicy wskazywali najlepsze według ich osobistej, fachowej oceny projekty lojalnościowe w 6 kategoriach. Do etapu drugiego kwalifikowały się po 3 programy w każdej kategorii, które uzyskały najwięcej wskazań oraz dodatkowo dwa projekty wskazane przez Kapitułę. Przed głosowaniem w drugim etapie nominowani przygotowali uzasadnienia i informacje o programie, które zostały załączone do formularza głosowania, za pomocą którego zostali wyłonieni zwycięzcy.

Podczas Gali Loyalty Awards 2016 prowadzonej przez Kamila Baleję – dziennikarza RMF FM, Katarzynę Klimkiewicz – Project Director Poland & CEE Customer Loyalty Summit z Blue Business Media oraz Grzegorza Ostrowskiego – Client Service Directora z firmy Kantar TNS (partnera merytorycznego Plebiscytu) nagrodzone zostały następujące działania lojalnościowe:

The Best Loyalty Programme Communication


IKEA FAMILY

Loyalty Innovation of the Year 2016


STATOIL EXTRA

Nagrodę odebrała Iwona Kiljan

Marketing Manager z Circle K Polska

The Best New Loyalty Activities of the Year 2016


MÓJ EMPIK

Nagrodę odebrała Mira Dobek

Dyrektor Marketingu Grupy Empik

The Best B2B Loyalty Scheme – on Reseller’s Market


PROGRAM ZIELONOMOCNI

Nagrodę odebrała Magdalena Żołek

Trade Marketing Manager z firmy Froneri

The Best Loyalty Activities in Services


PRICELESS SPECIALS MASTERCARD POLAND

Nagrodę odebrał Grzegorz Suszko

Dyrektor ds. CRM i Programów Partnerskich w MasterCard Europe

The Best Loyalty Activities in Retail


PROGRAM VITAY

Nagrodę odebrał Bartłomiej Murawski

p.o. Dyrektora Biuro Rozwoju Relacji z Klientami i Partnerami z PKN Orlen

Galę zakończył bankiet, w którym udział wzięli Uczestnicy Poland & CEE Customer Loyalty Summit 2017. Kolejna edycja plebiscytu Loyalty Awards odbędzie się w lutym 2018 roku

Zobacz galerię zdjęć z Gali oraz bankietu


Organizator:


Blue Business Media

Partnerzy:


Kantar TNS
Loyalty Summit