ZASADY
PLEBISCYTU

Etap 1

ZGŁASZANIE NOMINACJI


Kapituła Loyalty Awards w 4 kategoriach nominuje najlepsze w swojej ocenie projekty na rynku polskim związane z budowaniem lojalności klienta.

Kategorie Loyalty Awards 2019 :

  • The Best B2C Loyalty Activities in Retail of the 2019
  • The Best B2C Loyalty Activities in Services of the 2019
  • The Best B2B Loyalty Activities of the 2019
  • The Best NEW Loyalty Activities of the 2019

Etap 2

NAJLEPSZE DZIAŁANIA W KAŻDEJ KATEGORII


Wytypowane projekty w każdej kategorii  przechodzą do drugiego etapu Plebiscytu.

Etap 3

GŁOSOWANIE NAD NOMINACJAMI


Głosujący w Plebiscycie – uczestnicy i prelegenci konferencji – otrzymują personalizowany link do badania, w którym wskazują jeden, najlepszy według nich projekt lojalnościowy w ramach każdej z czterech kategorii.

Etap 4

WYBÓR ZWYCIĘZCÓW


Głosy oddane na poszczególnych nominowanych przez  Uczestników zostają zsumowane, zwycięży program z największą ilością głosów.

Etap 5

WRĘCZENIE NAGRÓD


Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas pierwszego dnia Customer Loyalty Summit, które odbędzie się 16 kwietnia 2020 r. w Krakowie.

REGULAMIN LOYALTY AWARDS 2019 w REGULAMINIE »